Ik wil graag mijn reservering annuleren. Hoe doe ik dat?
Dat kan eenvoudig via je MijnLandal-account. Dit geldt ook voor groepsboekingen. Log in en klik op de reservering die je wilt annuleren, de rest wijst zich vanzelf. Voor annuleringen kunnen wij, afhankelijk van de aankomstdatum en het moment van reserveren kosten in rekening brengen. De kosten voor annuleren zijn tot 30 dagen vóór aankomst 30% van de totale reissom. Valt de datum van aankomst binnen de komende 30 dagen? Dan betaal je 100% van de totale reissom. Heb je jouw verblijf 14 dagen of korter geleden geboekt en is je aankomst niet binnen 30 dagen? Dan betaal je geen annuleringskosten.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoeveel van mijn reissom krijg ik terug als ik mijn reservering annuleer?
  • Annuleer je binnen 14 dagen na het maken van je reservering? Dan ontvang je 100% van de reissom terug.
  • Annuleer je later dan 14 dagen na het maken van je reservering? Dan ontvang je 70% van de reissom terug.
  • Valt je aankomstdatum binnen 30 dagen? Dan kom je helaas niet in aanmerking voor terugbetaling. Je betaalt dan 100% van de reissom.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Binnen hoeveel weken ontvang ik mijn geld terug na het annuleren van mijn reservering?
Binnen 4 weken wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee de betaling is voltooid. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe dien ik een claim in voor mijn verzekering bij Europ Assistance?
Dat kan gemakkelijk online via de website van Europ Assistance. Maak een account aan, vul je persoonlijke gegevens in en voeg de benodigde documenten toe. De medewerkers van Europ Assistance nemen vervolgens je schademelding in behandeling.
Claim indienen Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
De aankomstdatum van mijn reservering valt binnen 30 dagen. Kan ik de reservering nog annuleren?
Annuleren is mogelijk, maar je betaalt in dit geval wel 100% van de totale reissom.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?