Ik heb een vraag over:

Wijzigen

Ik heb een verblijf geboekt en wil de reisdata, accommodatie of de periode wijzigen van mijn geboekte verblijf. Kan dat?
Ja, dit kan als de aankomstdatum van je verblijf niet binnen de komende 28 dagen valt. Neem hiervoor contact op met ons Contact Center via: +31 88 205 9000 (gebruikelijke belkosten)
 
. We helpen je graag persoonlijk verder. Houd er rekening mee dat de huurprijs gelijk blijft, maar ook hoger kan worden. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaal je het verschil extra.

Valt je aankomsdatum binnen 28 dagen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om de reisdata te wijzigen. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een reservering gemaakt, maar mijn persoonlijke gegevens kloppen niet. Hoe pas ik dit aan?
Neem telefonisch contact op met het Contact Center via +31 88 205 9000 (gebruikelijke belkosten)
 
. We helpen je daar graag verder.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik het huisnummer van mijn accommodatie wijzigen?
Het voorlopige huisnummer van je accommodatie is vanaf 1 week voor aankomst terug te vinden in de Landal-app en in je account. Wil je liever een ander huisnummer? Dan kun je deze tegen betaling (€35,-) vastleggen door te bellen met ons Contact Center
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik nog een huisdier toevoegen aan mijn boeking of juist verwijderen?
Afhankelijk van de beschikbaarheid van een accommodatie waar een huisdier in is toegestaan, kunnen wij een huisdier toevoegen aan je boeking. De kosten voor het meenemen van een huisdier zijn €5,25 per nacht. Neem je jouw huisdier toch niet mee? Dan dan krijg je deze kosten uiteraard van ons terug bij aankomst op het park.
Huisdier toevoegen of verwijderen Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik nog een voorkeur toevoegen zoals plaatsnummer of huisdiervrij nadat ik de boeking heb gemaakt?
Afhankelijk van de beschikbaarheid kunnen wij deze voorkeur voor je toevoegen aan de boeking. Dit is dan nog steeds gratis.
Geef jouw voorkeur door Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil een reisgenoot toevoegen of verwijderen. Hoe doe ik dat?
Dat kun je eenvoudig zelf doen in je account. Ga naar de details van je gemaakte reservering. Daar vind je onder ‘reisgezelschap’ de gegevens van je reisgenoten. Hier kun je een reisgenoot toevoegen of verwijderen. Dit kunnen reisgenoten zijn die hetzelfde aantal dagen verblijven als jij. Maar ook logees, dus familie/vrienden die bijvoorbeeld één nachtje blijven slapen.

Op basis hiervan berekenen we de totale prijs van je verblijf opnieuw. We informeren je over dit aangepaste bedrag per e-mail. Heb je een reisgenoot toegevoegd? Dan kun je onder ‘betaalinformatie’ het bedrag dat er bij is gekomen betalen. Gaat er juist iemand niet meer mee en heb je hier wel al voor betaald? Dan ontvang je dit gedeelte van ons terug bij aankomst op het park.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil graag bezoek ontvangen tijdens mijn verblijf. Hoe werkt dit?
Gezellig! Als je visite niet blijft slapen, dan hoef je niets aan ons door te geven. Blijven ze wel slapen? Dat kan. Daar betaal je dan bedlinnen en toeristenbelasting voor per persoon. Ga naar je account en voeg je reisgenoot toe bij ‘mijn reisgezelschap’. Je kunt daar kiezen voor een extra reisgenoot die je toevoegt voor het gehele verblijf of voor een gedeelte van het verblijf. Selecteer de aankomstdatum en vertrekdatum van je logé en voeg 'm toe aan je reisgezelschap. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil mijn adres wijzigen. Hoe doe ik dat?
Vul dit formulier in, dan passen wij het adres aan.
Adreswijziging doorgeven Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik arrangementen bijboeken?
Dat kan via je account.

Inloggen met je account      Maak een account aan
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Annuleren

Ik wil graag mijn reservering annuleren. Hoe doe ik dat?
Dat kan eenvoudig via je MijnLandal-account. Dit geldt ook voor groepsboekingen. Log in en klik op de reservering die je wilt annuleren, de rest wijst zich vanzelf. Voor annuleringen kunnen wij, afhankelijk van de aankomstdatum en het moment van reserveren kosten in rekening brengen. De kosten voor annuleren zijn tot 30 dagen vóór aankomst 30% van de totale reissom. Valt de datum van aankomst binnen de komende 30 dagen? Dan betaal je 100% van de totale reissom. Heb je jouw verblijf 14 dagen of korter geleden geboekt en is je aankomst niet binnen 30 dagen? Dan betaal je geen annuleringskosten.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoeveel van mijn reissom krijg ik terug als ik mijn reservering annuleer?
  • Annuleer je binnen 14 dagen na het maken van je reservering? Dan ontvang je 100% van de reissom terug.
  • Annuleer je later dan 14 dagen na het maken van je reservering? Dan ontvang je 70% van de reissom terug.
  • Valt je aankomstdatum binnen 30 dagen? Dan kom je helaas niet in aanmerking voor terugbetaling. Je betaalt dan 100% van de reissom.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Binnen hoeveel weken ontvang ik mijn geld terug na het annuleren van mijn reservering?
Binnen 4 weken wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee de betaling is voltooid. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe dien ik een claim in voor mijn verzekering bij Europ Assistance?
Dat kan gemakkelijk online via de website van Europ Assistance. Maak een account aan, vul je persoonlijke gegevens in en voeg de benodigde documenten toe. De medewerkers van Europ Assistance nemen vervolgens je schademelding in behandeling.
Claim indienen Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
De aankomstdatum van mijn reservering valt binnen 30 dagen. Kan ik de reservering nog annuleren?
Annuleren is mogelijk, maar je betaalt in dit geval wel 100% van de totale reissom.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden