Ik heb een vraag over:

Giftcard

Hoe wissel ik een Landal Giftcard in?
Dat kan tijdens het boeken van jouw vakantie. Bij het afrekenen vul je het kaartnummer en de veiligheidscode van de giftcard in. Heb je een fysieke cadeaukaart? Dan vind je de veiligheidscode op de achterkant van de kaart, even krassen. Het tegoed van de giftcard wordt dan automatisch verrekend met het openstaande bedrag. Staat er nog een bedrag hierna open? Dan kun je dat via een andere betaalmethode betalen.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb al een boeking gemaakt. Kan ik alsnog mijn Landal giftcard gebruiken?
Ja, dat kan. In je account, onder 'mijn boekingen' kun je jouw boeking bekijken en de betaalinformatie opvragen. Staat er nog een bedrag open? Dan kun je dit bedrag alsnog betalen met de giftcard. Als je de boeking al volledig hebt betaald, dan kun je de giftcard niet meer inwisselen. Heb je de giftcard verzilverd en staat er nog een bedrag open? Betaal deze dan op een andere manier. Goed om te weten: de giftcard is alleen in te wisselen bij het betalen van een boeking, niet op het park zelf. 

Let op: de Giftcard is niet in te wisselen op onze partner parken van Dormio/ Summio en Novasol. Daarnaast ook niet op de parken in het Verenigd Koninkrijk.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik mijn giftcard activeren?
Heb je gekozen voor een digitale giftcard? Dan is activeren niet nodig. Heb je ervoor gekozen om de giftcard per post te ontvangen? Het saldo op de giftcard is voor de veiligheid nog niet geactiveerd. Dit kun je zelf eenvoudig doen met de activatiecode die je per e-mail ontvangt. Kies voor 'Giftcard activeren' en voer het nummer in van jouw giftcard, samen met de activatiecode. Je giftcard is nu geactiveerd en klaar voor gebruik!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat moet ik doen als mijn kaart niet werkt?
Heb je de giftcard per post ontvangen? Vergeet deze dan niet te activeren met de code die we je per mail hebben gestuurd. Kies voor 'Giftcard activeren' en voer het nummer in van jouw giftcard, samen met de activatiecode. Je giftcard is nu geactiveerd en klaar voor gebruik. Werkt de giftcard nu nog steeds niet? Neem dan contact op met het Contact Center.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat is het (resterende) saldo van mijn Landal giftcard?
Het saldo van de Landal giftcard kun je hier checken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar kan ik de veiligheidscode vinden?
Je vindt de 6-cijferige code op de achterkant van de giftcard (onder de kraslaag). Bij een digitale giftcard sturen we je de veiligheidscode, samen het nummer van de kaart, per e-mail. Je hebt deze code nodig als je de giftcard wilt verzilveren of om het saldo te checken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoelang is mijn Landal Giftcard geldig?
Activeer eerst je giftcard. Na activeren is je giftcard 3 jaar geldig. Giftcards die je per e-mail hebt ontvangen, hoef je niet te activeren. Ze zijn 3 jaar geldig vanaf de datum van uitgifte. Deze datum vind je terug in je e-mail.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Kortingen

Kan ik ná het maken van een boeking alsnog een kortingscode toevoegen?
Heb je een kortingscode of actiecode van Landal, maar ben je deze tijdens het boeken vergeten te gebruiken? Geef dit dan binnen 14 dagen na het maken van de boeking via de onderstaande link door. Geef bij 'opmerkingen' de kortingscode aan ons door. Als dit een geldige code is, zorgen wij ervoor dat de korting alsnog wordt verwerkt in je boeking.
Geef je kortingscode door Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken voor een boeking?
Heb je een kortingscode en wil je deze gebruiken voor een nieuwe boeking? Ga dan naar de url die hoort bij deze kortingscode, deze zou je moeten hebben ontvangen. Of type in: www.landal.nl/actiecode. Elke kortingsactie heeft namelijk een unieke actiecode. Op deze pagina zie je gelijk welke voorwaarden er gelden. Heb je al een boeking gemaakt en wil je de kortingscode alsnog gebruiken? Binnen 14 dagen kun je contact opnemen met het Contact Center. Heb je de boeking langer dan 14 dagen gemaakt? Dan kun je kortingscode helaas niet meer gebruiken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik bij Landal ook met mijn ACSI-kaart boeken?
Ja, dat kan. Boek dan direct bij de camping van jouw keuze of via het Contact Center. Je kunt de boeking niet maken via onze website.
ACSI CampingCard Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden