Ik heb een vraag over:

Voorkeuren, speciale wensen

Kan ik dagelijks aankomen op jullie campings?
Op de meeste parken is het mogelijk om gewoon dagelijks aan te komen op de camping, met uitzondering van de zomermaanden. Het is helaas niet mogelijk om verblijven van één of twee nachten online te reserveren. Neem hiervoor telefonisch contact op met de camping van je keuze en vraag naar de mogelijkheden.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik ook langer dan 2 weken op een park verblijven?
Neem voor een verblijf vanaf 2 weken contact op met het Contact Center. We helpen je graag telefonisch verder.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Goed om te weten

Welk soort kampeerplaatsen bieden de campings aan?
We bieden zowel losse campingplaatsen aan als luxe stacaravans (ingerichte verhuuraccommodaties). Deze zijn volledig ingericht en verbruik van water, electriciteit en/of verwarming zijn in de huurprijs meeberekend.

Je kunt kiezen uit verschillende campingplaatsen:
- Natuurplaatsen zonder elektra (m.u.v. Esonstad; één aansluitpunt per vier plaatsen)
- Basisplaatsen met elektra
- Comfortplaatsen met elektra, afvalwateraansluiting en kraantje
- Camperplaatsen
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Welke voorzieningen zijn op de camping?
Dit kun je vinden op de desbetreffende campingpagina onder 'voorzieningen'. Hier zie je wat voor voorzieningen er op de camping zijn. Je kunt daarnaast ook gebruikmaken van alle parkfaciliteiten als je op een camping verblijft.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe oud moet je zijn om een boeking te mogen maken?
We nemen alleen boekingen in behandeling van personen die 18 jaar of ouder zijn. De hoofdboeker moet ook aanwezig zijn bij het verblijf. Boekingen die gemaakt zijn door personen jonger dan 18 jaar zijn niet geldig. We behouden ons het recht om afwijkende boekingen, met name groepen, te weigeren. Of we kunnen hier speciale voorwaarden aan stellen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik via Landal GreenParks een reis- en/of annuleringsverzekering afsluiten?
Ja hoor, dat is mogelijk. We bieden een reis- en annuleringsverzekering aan in samenwerking met Europ Assistance.
Bekijk onze verzekeringen Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat zijn de algemene voorwaarden van Landal GreenParks?
Via onderstaande link vind je onze algemene voorwaarden.
Algemene Voorwaarden Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is het ook mogelijk om gebruik te maken van de faciliteiten op het park zonder dat ik er verblijf?
Op een aantal parken is dit zeker mogelijk. Neem contact op met de receptie van het park, om te vragen naar de mogelijkheden. Voor Hof van Saksen vind je hier meer informatie.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Huisdieren

Kan ik mijn huisdier(en) meenemen?
Leuk dat je je huisdier mee wilt nemen op vakantie, op veel campings is dit mogelijk. Als je zoekt naar een campingplaats of camping, kun je bij jouw reisgezelschap aangeven hoe veel huisdieren er mee gaan op vakantie. Je ziet dan de campingplaatsen/ parken die beschikbaar zijn op de door jou opgegeven datum. We voegen je huisdieren (en reisgezelschap) automatisch toe aan je boeking en passen de prijs hier op aan.

Heb je al een boeking staan en wil je een huisdier toevoegen of verwijderen? Geef hier je wijziging door.

Tip: bekijk ook onze handige inpaklijst, waar je kunt afvinken of je aan alles hebt gedacht als je huisdier mee gaat.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Voor de administratie

Wanneer en hoe ontvang ik mijn boekingsbevestiging?
Binnen één uur ontvang je van ons per mail een boekingsbevestiging. Check voor de zekerheid ook even je ongewenste mail en of je mailbox niet vol is. Je kunt je gemaakte boeking direct online inzien in jouw account en hier de betaling voldoen. Natuurlijk kan je de boeking ook inzien in de Landal-app.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben mijn boekingsbevestiging kwijt. Kan ik deze opnieuw ontvangen?
Binnen één uur na het maken van je boeking ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Heb je deze niet ontvangen of ben je deze kwijt? Check voor de zekerheid of deze niet tussen je ongewenste e-mails staat en of je mailbox niet vol is.

Is dit niet het geval?
Vul dan via de onderstaande link jouw gegevens in en wij mailen de bevestiging opnieuw. Je kunt je boeking ook direct online inzien in jouw Landal account.
Vraag een nieuwe bevestiging aan Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar vind ik de factuur van mijn boeking?
Je vindt de factuur in de boekingsbevestiging die je per e-mail van ons hebt ontvangen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is het mogelijk om een optie te nemen op een boeking?
Wanneer je een boeking maakt die plaatsvindt over langer dan 30 dagen. Dan heb je nog 14 dagen bedenktijd om de boeking definitief te maken. Betaal je niet binnen 14 dagen nadat je geboekt hebt? Dan vervalt je voorlopige boeking kosteloos. Valt jouw aankomstdatum binnen 30 dagen, dan is het helaas niet mogelijk om een verblijf in optie te nemen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden