Ik heb een verblijf geboekt en wil de periode of het park wijzigen. Kan dat?
Ja, dit kan als de aankomstdatum van je verblijf niet binnen de komende 28 dagen valt. Neem hiervoor contact op met ons Contact Center via: +31 88 205 9000 (gebruikelijke belkosten)
 
. We helpen je graag persoonlijk verder. Houd er rekening mee dat de huurprijs gelijk blijft, maar ook hoger kan worden. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaal je het verschil extra.

Valt je aankomstdatum binnen 28 dagen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om de verblijfsperiode of park te wijzigen. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik nog een huisdier toevoegen aan mijn boeking of juist verwijderen?
Afhankelijk van de beschikbaarheid van een campingplaats en park waar een huisdier is toegestaan, kunnen wij een huisdier toevoegen aan je boeking.
Huisdier toevoegen of verwijderen Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil een reisgenoot toevoegen of verwijderen. Hoe doe ik dat?
Dat kun je eenvoudig zelf doen in je account. Ga naar de details van je gemaakte boeking. Daar vind je onder ‘reisgezelschap’ de gegevens van je reisgenoten. Hier kun je een reisgenoot toevoegen of verwijderen. Dit kunnen reisgenoten zijn die hetzelfde aantal dagen verblijven als jij. Maar ook logees, dus familie/vrienden die bijvoorbeeld één nachtje blijven slapen.

Op basis hiervan berekenen we de totale prijs van je verblijf opnieuw. We informeren je over dit aangepaste bedrag per e-mail. Heb je een reisgenoot toegevoegd? Dan kun je onder ‘betaalinformatie’ het bedrag dat er bij is gekomen betalen. Gaat er juist iemand niet meer mee en heb je hier wel al voor betaald? Dan ontvang je dit gedeelte van ons terug bij aankomst op het park.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?