Betalen
Nee, dit is helaas niet mogelijk. We verwijzen je graag naar onze algemene voorwaarden, daar kun je zien welke betaaltermijn voor jou van toepassing is. Onze systemen zijn ingeregeld op basis van onze algemene voorwaarden. Het is hierdoor niet mogelijk betalingen uit te stellen of uitzonderingen te maken. Als je niet betaalt binnen de gestelde betaaltermijnen, dan wordt de boeking automatisch geannuleerd (hier kunnen kosten aan verbonden zijn).
Dat kan tijdens het maken van een nieuwe boeking. Bij de betaalopties kies je voor 'ik heb een giftcard', hierna vul je het kaartnummer en de veiligheidscode in. Ook kun je later nog een openstaand bedrag betalen met je giftcard. Als de waarde van de giftcard lager is, kun je het restant betalen met iDeal of creditcard.
Heb je meerdere giftcards? Je kunt meerdere giftcards gebruiken om jouw verblijf te betalen. Heb je het totaalbedrag van jouw verblijf al betaald? Dan is het niet mogelijk om alsnog je giftcard te gebruiken.
Goed om te weten: met de giftcard kun je geen verblijf in Groot-Brittannië boeken. Dit geldt ook voor de partner parken van Novasol en Dormio: Marissa, Eifeler Tor, Strandresort Nieuwvliet-bad, Heihaas, Duc de Brabant, Port Greve, De Bloemert en Reevallis.
Heb je meerdere giftcards? Je kunt meerdere giftcards gebruiken om jouw verblijf te betalen. Heb je het totaalbedrag van jouw verblijf al betaald? Dan is het niet mogelijk om alsnog je giftcard te gebruiken.
Goed om te weten: met de giftcard kun je geen verblijf in Groot-Brittannië boeken. Dit geldt ook voor de partner parken van Novasol en Dormio: Marissa, Eifeler Tor, Strandresort Nieuwvliet-bad, Heihaas, Duc de Brabant, Port Greve, De Bloemert en Reevallis.
Het kan gebeuren dat je betaling en de betalingsherinnering elkaar overlappen. Als je al hebt betaald, kun je de betalingsherinnering negeren. Je hoeft dan niets te doen.
Dat is vervelend. Het te veel betaalde bedrag storten we binnen enkele dagen automatisch terug op je rekening. Heb je binnen 28 dagen dit bedrag nog niet ontvangen? Neem dan telefonisch contact op met het Contact Center.
In je account en in de Landal-app kun je direct zien of je betaling is verwerkt. Is het na 3 werkdagen nog niet duidelijk of je betaling bij ons goed binnen is gekomen? Laat het ons weten via onderstaande link. Wij kijken het graag voor je na.
Ja dat kan. Op de pagina Mijn boekingen vul je gemakkelijk jouw boekingsnummer, de achternaam van de hoofdboeker en de aankomstdatum op het park in. In het volgende scherm kan je gemakkelijk je boeking betalen en bekijken.
Betalen zonder account aan te maken
Heb je nog een bedrag tegoed van Landal, dan ontvang je dit bedrag automatisch binnen 10 dagen terug op de bankrekening die bij ons bekend is.
Na 10 dagen nog geen bedrag van ons ontvangen?
Laat het aan ons weten via onderstaande link. Wij kijken het graag voor je na.
Na 10 dagen nog geen bedrag van ons ontvangen?
Laat het aan ons weten via onderstaande link. Wij kijken het graag voor je na.
Helaas is dit niet mogelijk. De boeking moet volledig betaald zijn bij aankomst op het park. Wij vragen je vóór de vervaldatum die genoemd staat op de boekingsbevestiging het bedrag te voldoen. Wanneer wij geen betaling ontvangen vóór de uiterste vervaldatum, wordt de boeking geannuleerd. Op de annulering kunnen annuleringskosten van toepassing zijn (conform onze algemene voorwaarden).
Ja, je ontvangt van ons een betaalbevestiging per e-mail. Ook kun je in je account zien dat je betaling verwerkt is, het icoon in de checklist kleurt dan groen. Als je het bedrag hebt overgemaakt, duurt het max. 3 werkdagen voordat je dit ziet in je account. Bij een overboeking ontvang je geen aparte betaalbevestiging per mail.
Wanneer je een boeking maakt met een aankomstdatum die meer dan 70 dagen in de toekomst ligt, dan betaal je het bedrag in twee termijnen: 50% binnen 14 dagen na boeken en de resterende 50% uiterlijk 56 dagen voor aankomst. Als de aankomstdatum binnen 70 dagen valt, vragen we je het volledige bedrag in één keer te betalen.
Let op: wanneer wij geen betaling ontvangen vóór de uiterste betaaldatum, dan wordt de boeking automatisch geannuleerd. Hierop kunnen annuleringskosten van toepassing zijn (conform onze algemene voorwaarden).
Let op: wanneer wij geen betaling ontvangen vóór de uiterste betaaldatum, dan wordt de boeking automatisch geannuleerd. Hierop kunnen annuleringskosten van toepassing zijn (conform onze algemene voorwaarden).
Binnen een uur na het maken van je boeking ontvang je van ons een bevestiging met de factuur per e-mail. Check de factuur altijd om zeker te weten dat alles klopt. Klopt er iets niet? Neem dan telefonisch contact met het Contact Center.
Wijzigen boeking
Ja, dit kan als de aankomstdatum van je verblijf niet binnen de komende 28 dagen valt. Neem hiervoor contact op met ons Contact Center via: +31 88 205 9000 (gebruikelijke belkosten)
. We helpen je graag persoonlijk verder. Houd er rekening mee dat de huurprijs gelijk blijft, maar ook hoger kan worden. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaal je het verschil extra.
Valt je aankomstdatum binnen 28 dagen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om de verblijfsperiode of park te wijzigen.
Valt je aankomstdatum binnen 28 dagen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om de verblijfsperiode of park te wijzigen.
Afhankelijk van de beschikbaarheid van een campingplaats en park waar een huisdier is toegestaan, kunnen wij een huisdier toevoegen aan je boeking.
Neem contact op met het Contact Center om een extra reisgenoot toe te voegen aan jouw verblijf. Het Contact Center is te bereiken via +31 88 205 9000 (gebruikelijke belkosten)
.
Wijzigen persoonlijke gegevens
Vervelend dat je persoonlijke gegevens niet kloppen. Geen zorgen, geef via onderstaande link aan wat er niet klopt. Wij passen je gegevens dan direct aan.