Ik heb een giftcard en/of een voucher. Hoe kan ik hiermee betalen?
Dat kan tijdens het maken van een nieuwe boeking. Bij de betaalopties kun je het kaartnummer en de veiligheidscode invullen. Ook kun je later nog een openstaand bedrag betalen met je giftcard of voucher. Als de waarde van de giftcard of voucher lager is, kun je het restant betalen met iDeal of creditcard. Heb je alles al betaald? Dan is het niet mogelijk om alsnog je voucher/giftcard te gebruiken. Goed om te weten: met de giftcard en voucher kun je geen verblijf in Groot-Brittannië boeken. Dit geldt ook voor de parken Dormio Resort Eifeler Tor en Marissa.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hebben jullie mijn betaling ontvangen?
In je account en in de Landal-app kun je direct zien of je betaling is verwerkt. Is het na 3 werkdagen nog niet duidelijk of je betaling bij ons goed binnen is gekomen? Laat het ons weten via onderstaande link. Wij kijken het graag voor je na.
Controleer of jouw betaling binnen is gekomen Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb nog een bedrag tegoed van Landal. Wanneer ontvang ik dit bedrag op mijn rekening?
Heb je nog een bedrag tegoed van Landal, dan ontvang je dit bedrag automatisch binnen 10 dagen terug op de bankrekening die bij ons bekend is.

Na 10 dagen nog geen bedrag van ons ontvangen?
Laat het aan ons weten via onderstaande link. Wij kijken het graag voor je na.
Laat je terugbetaling nakijken Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik uitstel van betaling krijgen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. We verwijzen je graag naar onze algemene voorwaarden, daar kun je zien welke betaaltermijn voor jou van toepassing is. Wij maken hiervoor geen uitzonderingen. Als je niet betaalt binnen de gestelde betaaltermijnen, dan moeten wij helaas jouw reservering annuleren. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
De reissom is twee keer afgeschreven van mijn rekening. Wat nu?
Vervelend als dit het geval is. Het te veel betaalde bedrag storten we binnen enkele dagen automatisch terug op je rekening. Heb je binnen 28 dagen nog geen bedrag van ons teruggestort gekregen? Neem dan telefonisch contact op met het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

 

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ontvang ik een bevestiging nadat ik heb betaald?
Ja, je ontvangt van ons een betaalbevestiging per e-mail. Ook kun je in je account zien dat je betaling verwerkt is. Als je het bedrag hebt overgemaakt, duurt het 3 werkdagen voordat je betaling zichtbaar is in je account. Bij een overboeking ontvang je geen aparte betaalbevestiging per mail.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?