Ik heb een vraag over:

Boekingen

In welke gevallen kan ik mijn verblijf alleen telefonisch boeken?
Als je op dezelfde dag nog wilt aankomen op een van onze parken, neem dan telefonisch contact op met het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). Wij nemen dan contact op met het park om ervoor te zorgen dat het door jouw gekozen verblijf op tijd gereed is. Ook wanneer er nog maar één nummer over is van het accommodatietype dat je wilt boeken, kan het voorkomen dat je de boeking alleen telefonisch kunt maken. We vertellen je dan graag meer over de locatie van deze accommodatie, zodat je weet wat je kunt verwachten bij aankomst op het park.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben mijn reserveringsbevestiging kwijt. Wat moet ik doen?
Binnen een uur na het maken van je reservering ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Heb je deze niet ontvangen of ben je deze kwijt? Check voor de zekerheid of deze niet tussen je ongewenste e-mails staat. Is dit niet het geval? Neem dan telefonisch contact met het Contact Center via 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). We mailen je de reserveringsbevestiging dan opnieuw.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Mijn factuur van een reservering is niet juist. Wat moet ik doen?
Binnen een uur na het maken van je reservering ontvang je van ons een bevestiging met de factuur per e-mail. Check de factuur altijd om zeker te weten dat alles klopt. Klopt er iets niet? Neem dan telefonisch contact met het Contact Center via 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil graag langer dan 2 weken verblijven op een park. Hoe kan ik boeken?
Neem voor een verblijf vanaf 2 weken contact op met het Contact Center via 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

We helpen je graag telefonisch verder. Wil je een reservering boeken voor 28 dagen of langer? Neem dan contact op met onze afdeling Landal Business Line via +31 (0)88 - 205 98 88 (lokaal tarief).
Landal Business Line Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waarom wordt het door mij gekozen park of type accommodatie niet getoond?
Dit kan gebeuren als er geen beschikbaarheid meer is voor het gekozen park of type accommodatie. In dit geval zijn er alternatieve parken, periodes en accommodaties zichtbaar. Het heeft op dat moment geen zin om te bellen met het Contact Center, want daar hebben we dezelfde beschikbaarheid als op de website. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Acties en aanbiedingen

Hoe kan ik mij aan- of afmelden voor de nieuwsbrief?
Leuk dat je interesse hebt in onze nieuwsbrief! Nadat je je hebt aangemeld, ontvang je van ons wekelijks vakantietips, inspiratie en het laatste nieuws. Via onderstaande button kun je je direct aanmelden voor onze nieuwsbrief.  Wil je de nieuwsbrief liever niet meer ontvangen? Geen probleem. In de e-mails die je van ons ontvangt staat een linkje waarmee je je eenvoudig weer kunt uitschrijven. Je ontvangt van ons dan geen e-mails meer. 
Aanmelden voor onze nieuwsbrief Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik mijn kortingsbon gebruiken voor een reservering?
Heb je een kortingscode en wil je deze gebruiken voor een nieuwe boeking? Ga dan naar de url die hoort bij deze kortingscode. Elke kortingsactie heeft een unieke actiecode. Op deze pagina zie je gelijk welke voorwaarden er gelden. Heb je al een reservering gemaakt en wil je de kortingscode alsnog gebruiken? Binnen 14 dagen kun je contact opnemen met het Contact Center via 0900 - 8842. Heb je de reserveringen langer dan 14 dagen gemaakt? Dan kun je kortingscode helaas niet meer gebruiken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Reserveren camping

Kan ik speciale voorkeuren doorgeven voor mijn campingreservering?
Het kan zijn dat je speciale voorkeuren hebt voor jouw reservering. Zoals twee campingplaatsen naast elkaar of een voorkeur voor een specifieke plaats. We rekenen hier een voorkeurstoeslag voor. Neem hiervoor contact op met het Contact Center via 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik bij Landal GreenParks ook met mijn ACSI-kaart reserveren?
Ja, je kunt bij ons ook met je ACSI-kaart reserveren. Reserveer direct bij de camping van jouw keuze. Je kunt de reservering niet maken via ons Contact Center of de website.
ACSI CampingCard Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Betalen

De reissom is twee keer afgeschreven van mijn rekening. Wat nu?
Vervelend als dit het geval is. Het te veel betaalde bedrag storten we binnen enkele dagen automatisch terug op je rekening. Heb je binnen 28 dagen nog geen bedrag van ons teruggestort gekregen? Neem dan telefonisch contact op met het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

 

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik uitstel van betaling krijgen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. We verwijzen je graag naar onze algemene voorwaarden, daar kun je zien welke betaaltermijn voor jou van toepassing is. Wij maken hiervoor geen uitzonderingen. Als je niet betaalt binnen de gestelde betaaltermijnen, dan moeten wij helaas jouw reservering annuleren. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een giftcard en/of een voucher. Hoe kan ik hiermee betalen?
Dat kan tijdens het maken van een nieuwe boeking. Bij de betaalopties kun je het kaartnummer en de veiligheidscode invullen. Ook kun je later nog een openstaand bedrag betalen met je giftcard of voucher. Als de waarde van de giftcard of voucher lager is, kun je het restant betalen met iDeal of creditcard. Heb je alles al betaald? Dan is het niet mogelijk om alsnog je voucher/giftcard te gebruiken. Goed om te weten: met de giftcard en voucher kun je geen verblijf in Groot-Brittannië boeken. Dit geldt ook voor de parken Dormio Resort Eifeler Tor en Marissa.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ontvang ik een bevestiging nadat ik heb betaald?
Ja, je ontvangt van ons een betaalbevestiging per e-mail. Ook kun je in je account zien dat je betaling verwerkt is. Als je het bedrag hebt overgemaakt, duurt het 3 werkdagen voordat je betaling zichtbaar is in je account. Bij een overboeking ontvang je geen aparte betaalbevestiging per mail.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Verzekeringen

Kan ik via Landal GreenParks een reis- en/of annuleringsverzekering afsluiten?
Ja hoor, dat is mogelijk. We bieden een reis- en annuleringsverzekering aan in samenwerking met Europ Assistance.
Bekijk onze verzekeringen Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Voorwaarden

Hoe oud moet je zijn om een reservering te mogen maken bij Landal?
We nemen alleen reserveringen in behandeling van personen die 18 jaar of ouder zijn. De hoofdboeker moet ook aanwezig zijn bij het verblijf. Reserveringen die gemaakt zijn door personen jonger dan 18 zijn niet geldig.

We behouden ons het recht om zonder opgave van redenen afwijkende reserveringen, met name groepen, te weigeren, of hier speciale voorwaarden aan te stellen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat zijn de Algemene Voorwaarden van Landal GreenParks?
Via onderstaande link vind je de Algemene Voorwaarden van Landal GreenParks.
Onze Algemene Voorwaarden Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?
 Wanneer je een boeking maakt om op één van onze parken te verblijven, hebben wij bepaalde gegevens van je nodig. Ook in andere gevallen, zoals bij informatieaanvragen, administratie rond prijsvragen en het bezoeken van onze websites, verwerken wij gegevens. Hierbij maken wij gebruik van externe partijen die bepaalde persoonsgegevens ontvangen en namens ons verwerken. Dit gebeurt bijvoorbeeld voor de verzending van e-mails of het verwerken van onze gastenenquête. Maak je een boeking? Dan worden je gegevens gedeeld met het park waar je verblijft. In de Privacy Notice staat uitgebreid beschreven welke gegevens wij kunnen verwerken en wat wij daar mee doen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden