Kan ik ná het maken van een boeking alsnog een kortingscode toevoegen?
Heb je een kortingscode of actiecode van Landal, maar ben je deze tijdens het boeken vergeten te gebruiken? Geef dit dan binnen 14 dagen na het maken van de boeking via de onderstaande link door. Geef bij 'opmerkingen' de kortingscode aan ons door. Als dit een geldige code is, zorgen wij ervoor dat de korting alsnog wordt verwerkt in je boeking.
Geef je kortingscode door Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik mij aan- of afmelden voor de nieuwsbrief?
Leuk dat je interesse hebt in onze nieuwsbrief! Nadat je je hebt aangemeld, ontvang je van ons wekelijks vakantietips, inspiratie en het laatste nieuws. Via onderstaande button kun je je direct aanmelden voor onze nieuwsbrief.  Wil je de nieuwsbrief liever niet meer ontvangen? Geen probleem. In de e-mails die je van ons ontvangt staat een linkje waarmee je je eenvoudig weer kunt uitschrijven. Je ontvangt van ons dan geen e-mails meer. 
Aanmelden voor onze nieuwsbrief Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik mijn kortingsbon gebruiken voor een reservering?
Heb je een kortingscode en wil je deze gebruiken voor een nieuwe boeking? Ga dan naar de url die hoort bij deze kortingscode. Elke kortingsactie heeft een unieke actiecode. Op deze pagina zie je gelijk welke voorwaarden er gelden. Heb je al een reservering gemaakt en wil je de kortingscode alsnog gebruiken? Binnen 14 dagen kun je contact opnemen met het Contact Center via 0900 - 8842. Heb je de reserveringen langer dan 14 dagen gemaakt? Dan kun je kortingscode helaas niet meer gebruiken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?