Kan ik op het park contant betalen?
Op het park kan je contant betalen in de ParkShop, het restaurant en bij faciliteiten. Echter kunnen wij briefjes van € 100, € 200 en € 500 niet aannemen. Let op: Jouw boeking moet voor aankomst op het park betaald zijn, deze kan dus niet in contanten betaald worden. Ook eventuele gemaakte verlengingen op het park of andere geboekte extra’s van een bedrag boven de € 200 kunnen niet contant betaald worden aan de receptie. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Mag ik barbecueën op het park?
Ja, je mag op de meeste parken barbecueën bij de campingplaats. Er is wel een belangrijke uitzondering: er mag niet gebarbecued worden wanneer er sprake is van extreme droogte. Twijfel je? Vraag het dan bij aankomst op het park aan de receptie. Tip: Sommige parken bieden een heerlijk barbecuepakket aan, deze kun je bestellen via jouw account. Daarnaast verkopen onze parkshops vaak wegwerpbarbecues. Eet smakelijk!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik mijn elektrische auto op het park opladen?
Op de meeste parken hebben we een laadpaal, of is er een laadpaal in de buurt van het park.

Ga op de parkpagina naar het kopje ‘parkinfo’ en kijk onder 'Bereikbaarheid'. Of kijk in de Landal-app om te checken of op het park waar jij verblijft een laadpaal is. Kijk hiervoor onder het kopje 'Goed om te weten' op de hoofdpagina van het park.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is het ook mogelijk om mijn verblijf te verlengen?
Wat goed om te horen dat je langer wilt verblijven! Vanaf 1 week voor aankomst kun je (afhankelijk van de beschikbaarheid) jouw verblijf verlengen. Tijdens schoolvakanties is het helaas niet mogelijk langer te verblijven. Je kunt dit regelen door te bellen met het park. Ben je al op het park en wil je langer blijven? Informeer dan bij de receptie of dit mogelijk is.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik gratis gebruikmaken van wifi op jullie parken?
Ja, op bijna alle parken kun je in je geboekte accommodatie én op het gehele park gratis gebruikmaken van wifi! Het verschilt per park hoe je verbinding moet maken. Ga via de Landal-app naar jouw geboekte park en kies voor ‘Goed om te weten’, daar vind je meer informatie. Ben je op het park en heb je vragen over het inloggen? Neem dan contact op met de parkreceptie.

Uitzonderingen

Op de parken Landal Villapark Livingstone en Brandnertal bieden we geen gratis wifi aan. Hier kun je via je account of via de parkreceptie tegen betaling wifi bijboeken. Op vakantiepark Piperdam en glamping Neufchâteau kun je gebruikmaken van wifi op centrale plekken, zoals de receptie en restaurants, maar niet in de accommodaties.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een klacht over het park waar ik op dit moment verblijf. Waar kan ik mijn klacht indienen?
Verblijf je op dit moment nog op het park? Neem dan contact op met de receptie/management van het park, zodat zij je verder kunnen helpen. Samen kunnen we ervoor zorgen dat we de klacht dan oplossen.

Is de klacht niet naar tevredenheid opgelost? Wat vervelend om te horen. Neem in dit geval binnen een maand contact met ons op via de onderstaande link. Hier geef je je klacht aan ons door en wij gaan hier dan direct mee aan de slag.
Onze Algemene Voorwaarden Een klacht indien Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat voor animatie is er op het park?
Er zijn verschillende activiteiten op de parken zoals knutselen en sportactiviteiten, het aanbod verschilt dan ook per park. De activiteiten zijn vanaf twee weken voor aankomst terug te vinden in de Landal-app. Hier vind je ook meer informatie over de inhoud van de activiteiten. 
Download de app Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar kan ik mijn gereserveerde fiets(en) ophalen?
Jouw vooraf gereserveerde fiets kan bij de receptie van het park of bij de balie van de fietsverhuur opgehaald worden. Kijk voor meer informatie in de Landal-app bij jouw gereserveerde park.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Tot wanneer geldt mijn fietsreservering?
We reserveren de fiets op de ophaaldag tot uiterlijk 10:30 uur. Het verschilt per park wat de openingstijden zijn van de fietsverhuur, dit kun je terugvinden in de app. Haal je de gereserveerde fietsen niet op voor die tijd? Dan stellen we de fietsen weer beschikbaar om te verhuren aan andere gasten.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?