Wanneer en hoe ontvang ik mijn boekingsbevestiging?
Binnen 24 uur ontvang je van ons per mail een boekingsbevestiging. Check voor de zekerheid ook even je ongewenste mail. Heb je de bevestiging niet ontvangen of ben je deze kwijtgeraakt? Neem dan contact met het Contact Center. Dan sturen wij 'm opnieuw. Bewaar je boekingsbevestiging goed en neem deze mee naar het park. Laat de bevestiging via je mobiel zien, dan is printen niet nodig.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar kan ik de adressen en routebeschrijvingen naar de parken vinden?
Download voor vertrek de Landal-app. Hier vind je alle nodige informatie voor een soepele rit en aankomst op het park. Van adres tot navigatie naar je verblijf. Daarnaast vind je het adres en de routebeschrijving naar het park op de betreffende parkpagina onder ‘parkinfo’. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waarom hebben jullie de gegevens nodig van mijn reisgezelschap?
We zijn wettelijk verplicht om de gegevens van alle gasten die op het park verblijven te registreren. Geef dit door via je MijnLandal-account of via de app, zo kun je sneller inchecken en genieten van je verblijf.. Ook kun je zelf een reisgenoot toevoegen of verwijderen. Dit gaat om reisgenoten die hetzelfde aantal dagen verblijven als jij. Dus niet om familie/vrienden die één nachtje blijven slapen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?