De hoofdboeker is niet aanwezig tijdens de check in. Kan dat?
De hoofdboeker hoeft niet zelf aanwezig te zijn bij het inchecken. In dat geval ontvangen wij graag via de onderstaande link de gegevens van je boeking. Geef bij 'opmerkingen' de naam, het e-mailadres en telefoonnummer door van degene die in plaats van de hoofdboeker komt inchecken. Wij geven dit dan door aan het park waar je gaat verblijven. Indien je verblijft op een park met een digitale sleutel, zorg dan dat iemand anders beschikt over de digitale sleutel in de Landal-app.
Wijzig inchecker Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik kom aan na sluitingstijd van de receptie, wat moet ik doen?
Dit is natuurlijk geen probleem. Heb je online ingecheckt? Dan kan je zo doorrijden naar jouw campingplaats. Ga je naar een park waar dit niet kan? Laat ons dan via onderstaand formulier weten hoe laat je verwacht aan te komen. Wij geven dit dan door aan de receptie van het park.
Geef jouw aankomsttijd door Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat moet ik laten zien als ik wil inchecken op het park?
Inchecken kan al voor aankomst op het park. Geef  jouw reisgezelschap en je verwachte aankomsttijd aan ons door via de Landal-app of jouw account op de website. Zorg er ook voor dat eventuele openstaande bedragen zijn betaald. Bij aankomst op het park kan je dus direct doorrijden naar je staplaats, laat via de Landal-app wel even weten als je er bent en op de juiste plaats staat.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?